يکشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
در دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران که صبح امروز به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو  همزمان با هفتۀ روابط‌عمومی و هفتۀ معدن، در یزد برگزار شد، چالش‌های روابط عمومی این واحدها بررسی و راهکارهای تنویر افکار عمومی در ارائه عملکرد های امید بخش به جامعه مورد هم اندیشی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۲۴۷۳

تیتر۲۰- براساس همین گزارش در مراسم آغازین این گردهمایی دکتر محمود دهقان از استادان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در سخنانی به راهکارهای موثر در معرفی و شناساندن توانمندی های بخش معدن توسط روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت : معدن به رغم توسعه، اشتغال و ارزآوری که در کشور ایجاد کرده، موفقیت قابل توجهی برای شناساندن نقاط قوت خود نداشته است.
این نویسنده و مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی، افزود: حضور متنوع در رسانه ها، به ویژه رسانه های غیر رسمی، اثربخشی بالایی برای انتقال پیام دارد.
دهقان، روابط عمومی ها را پیشانی سازمان و شرکت ها دانست که باید از مدیری توانمند و خلاق بهره ببرد. وی گفت: اطلاع رسانی اثربخش، باید برای مخاطب خاص با زبانی قابل فهم طراحی و اجرا شود. وی  پاسخگو بودن، روابط عمومی ها را از جمله ویژگی های مثبت این حوزه دانست و افزود  فعالیت هدفمند در حوزه مسوولیت اجتماعی یکی از راه های موثر در شناساندن جایگاه شرکت ها است.

"حمید علی‌آبادیان" مدیر روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز  با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۱ شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در صنعت بودیم که پوشش رسانه‌ای منصفانه و گسترده‌تری را برای اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف مردم می‌طلبید،
بر لزوم همدلی و پشتیبانی روابط‌عمومی صنایع معدنی از یکدیگر در عرصۀ رسانه تأکید کرد وگفت: با امضای موافقت‌نامه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت آموزش‌و‌پرورش؛ فضای قابل توجّهی در نظر گرفته می‌شود تا نمایشگاه دائمی معرّفی معادن برپا شود تا شناخت و آگاهی آحاد جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان نسبت به عرصۀ معدن گسترش یابد.

وی در ادامه؛ برگزاری جشنوارۀ فیلم و مستند معدن و تولید فیلم‌ داستانی را از جمله برنامه‌های در دستور کار روابط‌عمومی سازمان ایمیدرو برشمرد و افزود جشنوارۀ عکس معدن نیز طی بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد که در همین راستا بایستی به همت روابط‌عمومی صنایع معدنی، سفرهای مطبوعاتی ویژۀ عکاسان و بازدید آنان از ظرفیت‌های معدنی انجام گیرد.

گفتنی است دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی معدن و صنایع معدنی به مدت سه روز به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در یزد برگزار می شود.

ارسال نظرات
موضوعات روز